daytravel
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی
آینده ارزهای دیجیتال چه خواهد بود؟

آینده ارزهای دیجیتال چه خواهد بود؟

به‌طورکلی ارزهای رمز پایه با رمزنگاری پیچیده، بستر ایجاد و پردازش ارزهای دیجیتال و معاملات آنها را در قالب سیستم‌هایی غیرمتمرکز، فراهم می‌آورند. رمزنگاری، معمولاً از سوی تیم‌هایی که فرآیند استخراج را به عهده دارند صورت می‌گیرد. طراحی ارزهای رمز پایه، تقریباً همیشه به‌گونه‌ای است که از دست‌کاری و کنترل دولت، خارج هستند.

ادامه مطلب

اهمیت بازریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

اهمیت بازریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

در کل دنیا Digital marketing به عنوان یکی از روش های پرطرفدار است. این نوع بازاریابی و استفاده از اصول و راه کارهای آن می تواند باعث رشد کسب و کارها شما شود.

ادامه مطلب

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

اگر شاخصه‌ هدفمندی در تبلیغات وجود نداشت ، همچنان باید شاهد تبلیغات گسترده بی‌هدف می‌بودیم. در بازاریابی digital تعاریف بسیاری مطرح شده که همگی سعی می‌کنند تا شما بهتر بازار هدف و مخاطبین هدف خود را پیدا کرده و هوشمندانه آن ها را نسبت به کسب و کار خود آگاه کنید.

ادامه مطلب

مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)
مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)

مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)

مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)، در این مطلب قصد داریم به بررسی مزایای این برنامه کاربردی بپردازیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای این برنامه آشنا شوید.

مطالعه بیشتر …

گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟
گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟

گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟

گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟، برخی افراد، به اشتباه سیستم‌های گوگل تگ منیجر و گوگل آنالیتیکیس را یکی می‌دانند. در حالیکه این دو، کاملا مجزا و البته در ارتباط با یکدیگر هستند. در ادامه تفاوت‌های اصلی و مهم این دو سیستم را برایتان بیشتر شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار می‌کند؟
گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار می‌کند؟

گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار می‌کند؟

گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار می‌کند؟، دنیای بازاریابی و بخصوص دیجیتال مارکتینگ، وابستگی زیادی به داده‌های بازاریابی دارد. یعنی شما برای انجام هر نوع اقدامی در وبسایت خود و بررسی رفتار مشتریان و چگونگی برقراری ارتباط آن‌ها با شما، نیاز به داده‌ها و تحلیل آن‌ها دارید. برای رسیدن به تحلیل‌ها در سایت، گوگل آنالیتیکس می‌تواند یکی از بهترین ابزارها برای شما باشد. اما زمانی که به تنهایی به کار گرفته می‌شود، محدودیت دارد و باید به صورت تک به تک کار تحلیل و بررسی را انجام دهید. این کار ممکن است وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد و باعث ایجاد فرسودگی در کار شود. اما گوگل یک راه میانبر آسان در اختیارتان گذاشته است که رسیدن به اطلاعات را برایتان بسیار آسان می‌کند. گوگل تگ منیجر همان راه میانبر و موقعیت جذابی است که در مدیریت سایت به طور شگفت‌آوری به کارتان می‌آید. تگ‌ها تکه کدهایی هستند که می‌توان آن‌ها را به یک نرم‌افزار تجزیه و تحلیل متصل کرد و اطلاعات مورد نیاز را از راه بسیار آسان، به دست آورد.

مطالعه بیشتر …

  1. نقل قول، پیکان و فلش، ویدیو، آیکون، عکس اعضای تیم و تصویر و تستیمونیال مشتری ها، برخی از استراتژی های محتوای بصری
  2. خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی
  3. پیشنهاد هدایای تبلیغاتی مدیریتی
  4. فروش هدایای تبلیغاتی مدیریتی
  5. قیمت جدید هدایای تبلیغاتی مدیریتی

صفحه3 از6

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
 رپورتاژ آگهی
مشاوره سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

تازه ها

  • چطور یک استراتژی بازاریابی محتوا داشته باشیم؟
  • چرا کسب‌وکار ما باید از بازاریابی محتوا استفاده کند؟
  • بررسی انواع ترک در ساختمان و علل آن‌ها
  • توصیه هایی برای مذاکره تلفنی (بخش دوم)
  • توصیه هایی برای مذاکره تلفنی (بخش اول)
  • 11 سوال کلیدی برای بستن سریع معاملات (بخش دوم)
  • 11 سوال کلیدی برای بستن سریع معاملات (بخش اول)
  • چه عواملی در انتخاب بهترین اندازه و ضخامت لوله مانیسمان برای مصارف صنعتی نقش دارند؟
  • وظایف کارشناس فروش از بعد رفتاری (بخش دوم)
  • وظایف کارشناس فروش از بعد رفتاری (بخش اول)

همکاران ما

 سئو

آگهی رایگان

خودروبر

 آگهی اینترنتی

تعمیر گیربکس هیوندا

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت