
توصیه هایی برای مذاکره تلفنی (بخش اول)، برای اینکه یک مذاکره تلفنی موفق داشته باشید، باید از قبل خودتان را آماده کرده و اطمینان حاصل کنید که در آرامش می توانید صحبت کنید.موارد زیر ویژگیهای اصلی یک فروشنده تلفنی هستند. اگر این ویژگیها را ندارید، از همین الان شروع به تمرین کنید و تا وقتی آنها را بدست نیاوردهاید فروش تلفنی را شروع نکنید.

11 سوال کلیدی برای بستن سریع معاملات (بخش دوم)، همیشه فروشندگانی وجود دارند که از پرسیدن و بیان جملات شفاف اجتناب میکنند زیرا از شنیدن اعتراضات و نه مشتریان میترسند، اما نه شنیدن همیشه بد نیست، با این اعتراضات شما میتوانید به نقاط درد مشتریان پی ببرید یا ممکن است تشخیص دهید چه زمانی برای پیگیری این افراد مناسب است. بهتر است جسور باشید و سوال بپرسید. با ما همراه باشید تا به بررسی ادامه سوالات کلیدی بپردازیم.

11 سوال کلیدی برای بستن سریع معاملات (بخش اول)، یک فروشنده موفق و حرفه ای میتواند با پرسیدن سوالات مناسب بدون تحت فشار قرار دادن مشتری معامله را به سمت نهایی شدن ببرد. باز هم تاکید میکنیم اگر میخواهید راز فروش را در یک جمله بشناسید، هنگام معامله سوالات درستی بپرسید. در اینجا شما با انواع سوالاتی که منجر به بستن زودهنگام معاملات و در نتیجه افزایش فروش موفق خواهد شد آشنا میشوید.

چه عواملی در انتخاب بهترین اندازه و ضخامت لوله مانیسمان برای مصارف صنعتی نقش دارند؟، لوله مانیسمان یکی از پرکاربردترین اجزای مورد استفاده در صنایع مختلف است. انتخاب بهترین اندازه و ضخامت لوله مانیسمان برای مصارف صنعتی، به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مقاله به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

وظایف کارشناس فروش از بعد رفتاری (بخش دوم)، با ما همراه باشید تا به ادامه وظایف یک کارشناس فروش از بعد رفتاری بپردازیم.

وظایف کارشناس فروش از بعد رفتاری (بخش اول)، تفاوت بین کارمند فروش معمولی و کارشناس فروش موفق کاملا مشخص است. کارشناس فروش موفق در اکثر اوقات به هدف فروش که برایش تعیرف شده میرسد اما کارشناس فروش خوب گاهی نمیتواند به هدف نهایی برسد. کارشناسان حرفهای تحسین، وفاداری و ارجاع مشتریان احتمالی خود را به همراه دارند. آنها به طرز ماهرانه ای با ایرادات برخورد میکنند و از بروز مشکلات پیشگیری مینمایند.