
وظایف کارشناس فروش از بعد رفتاری (بخش دوم)، با ما همراه باشید تا به ادامه وظایف یک کارشناس فروش از بعد رفتاری بپردازیم.

وظایف کارشناس فروش از بعد رفتاری (بخش اول)، تفاوت بین کارمند فروش معمولی و کارشناس فروش موفق کاملا مشخص است. کارشناس فروش موفق در اکثر اوقات به هدف فروش که برایش تعیرف شده میرسد اما کارشناس فروش خوب گاهی نمیتواند به هدف نهایی برسد. کارشناسان حرفهای تحسین، وفاداری و ارجاع مشتریان احتمالی خود را به همراه دارند. آنها به طرز ماهرانه ای با ایرادات برخورد میکنند و از بروز مشکلات پیشگیری مینمایند.

نکات و موارد مهمی که در مورد CRM باید بدانید (بخش دوم)، با ما همراه باشید تا بیشتر در مورد CRM با شما صحبت کنیم.

نکات و موارد مهمی که در مورد CRM باید بدانید (بخش اول)، در این مطلب و مطلب بعد، می خواهیم مطالبی را در مورد CRM به شما ارائه دهیم تا به اهمیت و جایگاه آن در دنیای بازاریابی و فروش پی ببرید. با ما همراه باشید.

راهکارهای بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟ (بخش دوم)، بهینه سازی نرخ تبدیل مهم است زیرا به شما امکان میدهد هزینههای جذب مشتری را کاهش دهید. با بهینه سازی نرخ تبدیل میتوانید درآمد از هر بازدید کننده را افزایش دهید ، مشتریان بیشتری به دست آورید و تجارت خود را توسعه دهید. در ادامه به بررسی ادامه راهکارهای بهینه سازی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

راهکارهای بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟ (بخش اول)، راهکارهای بسیاری برای افزایش نرخ تبدیل جود دارد که در ادامه به طور مفصل بررسی خواهیم کرد.