
اگر شاخصه هدفمندی در تبلیغات وجود نداشت ، همچنان باید شاهد تبلیغات گسترده بیهدف میبودیم. در بازاریابی digital تعاریف بسیاری مطرح شده که همگی سعی میکنند تا شما بهتر بازار هدف و مخاطبین هدف خود را پیدا کرده و هوشمندانه آن ها را نسبت به کسب و کار خود آگاه کنید.

مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)، در این مطلب قصد داریم به بررسی مزایای این برنامه کاربردی بپردازیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای این برنامه آشنا شوید.

گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟، برخی افراد، به اشتباه سیستمهای گوگل تگ منیجر و گوگل آنالیتیکیس را یکی میدانند. در حالیکه این دو، کاملا مجزا و البته در ارتباط با یکدیگر هستند. در ادامه تفاوتهای اصلی و مهم این دو سیستم را برایتان بیشتر شرح میدهیم. با ما همراه باشید.

گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار میکند؟، دنیای بازاریابی و بخصوص دیجیتال مارکتینگ، وابستگی زیادی به دادههای بازاریابی دارد. یعنی شما برای انجام هر نوع اقدامی در وبسایت خود و بررسی رفتار مشتریان و چگونگی برقراری ارتباط آنها با شما، نیاز به دادهها و تحلیل آنها دارید. برای رسیدن به تحلیلها در سایت، گوگل آنالیتیکس میتواند یکی از بهترین ابزارها برای شما باشد. اما زمانی که به تنهایی به کار گرفته میشود، محدودیت دارد و باید به صورت تک به تک کار تحلیل و بررسی را انجام دهید. این کار ممکن است وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد و باعث ایجاد فرسودگی در کار شود. اما گوگل یک راه میانبر آسان در اختیارتان گذاشته است که رسیدن به اطلاعات را برایتان بسیار آسان میکند. گوگل تگ منیجر همان راه میانبر و موقعیت جذابی است که در مدیریت سایت به طور شگفتآوری به کارتان میآید. تگها تکه کدهایی هستند که میتوان آنها را به یک نرمافزار تجزیه و تحلیل متصل کرد و اطلاعات مورد نیاز را از راه بسیار آسان، به دست آورد.

نقل قول، پیکان و فلش، ویدیو، آیکون، عکس اعضای تیم و تصویر و تستیمونیال مشتری ها، برخی از استراتژی های محتوای بصری، در این مطلب قصد داریم در مورد تعدادی از استراتژی های قدرتمند در زمینه محتوای بصری با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی ، خرید جزئی و عمده انواع هدایای تبلیغاتی است که توسط کارشناسان بازاریابی با هدف افزایش درآمد شرکت یا موسسه انجام می شود.