daytravel
  1. شما اینجا هستید:  
  2. خانه
سئو تضمینی
استراتژی دیجیتال مارکتینگ

استراتژی دیجیتال مارکتینگ

اگر شاخصه‌ هدفمندی در تبلیغات وجود نداشت ، همچنان باید شاهد تبلیغات گسترده بی‌هدف می‌بودیم. در بازاریابی digital تعاریف بسیاری مطرح شده که همگی سعی می‌کنند تا شما بهتر بازار هدف و مخاطبین هدف خود را پیدا کرده و هوشمندانه آن ها را نسبت به کسب و کار خود آگاه کنید.

ادامه مطلب

مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)
مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)

مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)

مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)، در این مطلب قصد داریم به بررسی مزایای این برنامه کاربردی بپردازیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایای این برنامه آشنا شوید.

مطالعه بیشتر …

گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟
گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟

گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟

گوگل تگ منیجر با گوگل آنالیتیکس چه تفاوتی دارد؟، برخی افراد، به اشتباه سیستم‌های گوگل تگ منیجر و گوگل آنالیتیکیس را یکی می‌دانند. در حالیکه این دو، کاملا مجزا و البته در ارتباط با یکدیگر هستند. در ادامه تفاوت‌های اصلی و مهم این دو سیستم را برایتان بیشتر شرح می‌دهیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار می‌کند؟
گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار می‌کند؟

گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار می‌کند؟

گوگل تگ منیجر GTM چیست و چگونه کار می‌کند؟، دنیای بازاریابی و بخصوص دیجیتال مارکتینگ، وابستگی زیادی به داده‌های بازاریابی دارد. یعنی شما برای انجام هر نوع اقدامی در وبسایت خود و بررسی رفتار مشتریان و چگونگی برقراری ارتباط آن‌ها با شما، نیاز به داده‌ها و تحلیل آن‌ها دارید. برای رسیدن به تحلیل‌ها در سایت، گوگل آنالیتیکس می‌تواند یکی از بهترین ابزارها برای شما باشد. اما زمانی که به تنهایی به کار گرفته می‌شود، محدودیت دارد و باید به صورت تک به تک کار تحلیل و بررسی را انجام دهید. این کار ممکن است وقت و انرژی زیادی از شما بگیرد و باعث ایجاد فرسودگی در کار شود. اما گوگل یک راه میانبر آسان در اختیارتان گذاشته است که رسیدن به اطلاعات را برایتان بسیار آسان می‌کند. گوگل تگ منیجر همان راه میانبر و موقعیت جذابی است که در مدیریت سایت به طور شگفت‌آوری به کارتان می‌آید. تگ‌ها تکه کدهایی هستند که می‌توان آن‌ها را به یک نرم‌افزار تجزیه و تحلیل متصل کرد و اطلاعات مورد نیاز را از راه بسیار آسان، به دست آورد.

مطالعه بیشتر …

نقل قول، پیکان و فلش، ویدیو، آیکون، عکس اعضای تیم و تصویر و تستیمونیال مشتری ها، برخی از استراتژی های محتوای بصری
نقل قول، پیکان و فلش، ویدیو، آیکون، عکس اعضای تیم و تصویر و تستیمونیال مشتری ها، برخی از استراتژی های محتوای بصری

نقل قول، پیکان و فلش، ویدیو، آیکون، عکس اعضای تیم و تصویر و تستیمونیال مشتری ها، برخی از استراتژی های محتوای بصری

نقل قول، پیکان و فلش، ویدیو، آیکون، عکس اعضای تیم و تصویر و تستیمونیال مشتری ها، برخی از استراتژی های محتوای بصری، در این مطلب قصد داریم در مورد تعدادی از استراتژی های قدرتمند در زمینه محتوای بصری با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

مطالعه بیشتر …

خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی
خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی

خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی

خرید هدایای تبلیغاتی مدیریتی ، خرید جزئی و عمده انواع هدایای تبلیغاتی است که توسط کارشناسان بازاریابی با هدف افزایش درآمد شرکت یا موسسه انجام می شود. 

در ادامه می خوانید

  1. پیشنهاد هدایای تبلیغاتی مدیریتی
  2. فروش هدایای تبلیغاتی مدیریتی
  3. قیمت جدید هدایای تبلیغاتی مدیریتی
  4. هدایای تبلیغاتی مدیریتی مفید
  5. فروشگاه هدایای تبلیغاتی مدیریتی

صفحه2 از4

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
 رپورتاژ آگهی
مشاوره سئو

لینک های مفید

  • خانه
  • بلاگ
  • مقالات

تازه ها

  • راهکارهای بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟ (بخش دوم)
  • راهکارهای بهینه سازی نرخ تبدیل چیست؟ (بخش اول)
  • افزايش بازديد سايت
  • آیا استفاده از سئو ارزان خوب است؟
  • تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتال
  • آینده ارزهای دیجیتال چه خواهد بود؟
  • اهمیت بازریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ
  • استراتژی دیجیتال مارکتینگ
  • ابزارهای بازاریابی دیجیتال
  • مزایای گوگل تگ منیجر (GTM)

همکاران ما

 سئو

آگهی رایگان

خودروبر

 آگهی اینترنتی

تعمیر گیربکس هیوندا

ثبت آگهی | سئو سایت | آگهی اینترنتی | طراحی سایت