نقل قول، پیکان و فلش، ویدیو، آیکون، عکس اعضای تیم و تصویر و تستیمونیال مشتری ها، برخی از استراتژی های محتوای بصری

نقل قول، پیکان و فلش، ویدیو، آیکون، عکس اعضای تیم و تصویر و تستیمونیال مشتری ها، برخی از استراتژی های محتوای بصری، در این مطلب قصد داریم در مورد تعدادی از استراتژی های قدرتمند در زمینه محتوای بصری با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

نقل قول

بهترین جا برای استفاده: شبکه‌های اجتماعی و صفحه فرود

هر زمان که در حال نوشتن یک پست وبلاگ هستید، مطمئن شوید که از یک متخصص حرفی را نقل قول می‌کنید یا نظر او را به اشتراک می‌گذارید. با این کار ارزش بیشتری به خواننده اضافه می‌شود و اعتبار محتوای شما افزایش پیدا می‌کند. روش دیگر که می‌توانید از نقل قول‌ها استفاده کنید این است که نقل‌ قول‌های مشتریان خود را به کار بگیرید. آن‌ها می‌توانند راهی عالی برای تبلیغ مختوای شما در شبکه‌های اجتماعی باشند.
به جای این که فقط چند کلمه و نام آن‌ها را در پست خود اضافه کنید، یک تصویر نقل قول ایجاد کنید. سپس پس از انتشار، پست خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. کارشناسان صنعت یا مشتریانی که آن‌ها را معرفی کرده‌اید، به احتمال زیاد محتوای شما را در شبکه خود به اشتراک می‌گذارند و در نهایت، این به شما کمک می‌کند بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

پیکان/فلش

بهترین جا برای استفاده: شبکه‌های اجتماعی و صفحه فرود

پیکان/ فلش می‌تواند راهی عالی برای هدایت بازدیدکنندگان به سمت عناصر اصلی صفحه باشند. اگر می‌خواهید بازدیدکنندگان خود را تبدیل کنید، افزودن یک نشان‌گر در کنار یا مستقیم روی دکمه دعوت به عمل ( Call to action) به شما در دستیابی به آن کمک می‌کند.

ویدیو

بهترین جا برای استفاده: وبلاگ، شبکه‌های اجتماعی و صفحه فرود

علاوه بر استفاده از تصاویر در صفحات فرود خود، مخاطبان می‌توانند با دیدن ویدیوها در مورد شما و برند شما بیشتر بدانند. یک ویدیو به شما کمک می‌کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و اعتماد آن‌ها را به این روند جلب کنید. در کنار انتشار ویدیو در صفحه فرود، جای‌گذاری ویدیو را در بازاریابی محتوا و پست‌های وبلاگ خود شروع کنید. با این کار ارتباط محتوای شما به شدت افزایش پیدا می‌کند و سیگنال‌های ارزشمند اعتماد از طرف وب‌سایت شما به گوگل ارسال می‌شود و می‌تواند باعث کسب رتبه‌ی بهتر در گوگل باشد.

در اینستاگرام نیز با ویدئو راحتتر می‌توانید به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید.

آیکون

بهترین جا برای استفاده: صفحه فرود

وب‌سایت‌ها از نظر نوشتاری بسیار سنگین هستند. با توجه با به این که اکثر مردم متن آنلاین را کم می‌خوانند و مدت زمان کمتری درگیر آن می‌شوند، سخت است که با انتشار متن‌ها و پست‌های آنلاین آن‌ها را درگیر مزایا، ویژگی‌ها و ارزش‌های پیشنهادی خود کنید. سوالی که پیش خواهد آمد این است که چگونه می‌توان تاثیرگذاری متن‌ها را بالا برد؟ از طریق استفاده از نمادها و آیکون‌ها.
آیکون‌ها گرافیک‌های کوچکی هستند که می‌توانید با استفاده از آن در سایت، تاثیر بسزایی در افزایش ارتباط خود با مخاطب داشته باشد.

عکس‌ اعضای تیم

بهترین جا برای استفاده: شبکه‌های اجتماعی و سایت

امروزه اکثر وب‌سایت‌ها از الگوی یکسان و کسل‌کننده پیروی می‌کنند. یک قهرمان، تصویری گرافیکی، تصاویر ثابت، یک عنوان و یک دعوت به عمل. این‌ها همه الگوهای ثابت محتوای بصری وب‌سایت‌ها هستند. در کنار این گزینه‌ها موارد دیگری وجود دارند که می‌توانند موفقیت‌های بیشتری به همراه داشته باشد. سعی کنید چهره‌ای پشت مارک قرار بدهید، این یک روش فوق‌العاده آسان است و می‌تواند پلی برای استفاده‌ی بیشتر از محتوای بصری و برای هدایت تبدیل‌های بیشتر باشد. عکس‌های اعضای تیم، یکی از بهترین تصاویری است که برای جلب اعتماد بیشتر و حس نزدیکی بین مشتری و برند، نقش مهمی را می‌تواند ایفا کند.

تصویر و تستیمونیال مشتری‌ها

بهترین جا برای استفاده: شبکه‌های اجتماعی و صفحه فرود

 پیش از این از استفاده توصیفات در پست وبلاگ حرف زده شد اما در صورت استفاده از آن‌ها در صفحه فرود، می‌توانند از قدرت بیشتری برخوردار شوند و توانایی بیشتری برا جلب توجه و دقت مخاطبان داشته باشند. توصیفات مشتری که در صفحه فرود شما استفاده می‌شود، به شما کمک می‌کند اعتبار بیشتری کسب کنید. افزودن تصویری از مشتری در کنار توضیحات؛ اثرگذاری آن را بیشتر می‌کند. این اقدام شما را به عنوان یک برند محبوب و قابل قبول از طرف مشتریان، به دیگر مشتریان معرفی می‌کند. کاری بیشتری اعتماد و تبلیغ را برای شمه به همراه خواهد داشت.