هدیه تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی ، پیشرفت تکنولوژی در دنیا باعث ایجاد رقابت دربین کسب و کارهای مختلف شده است. مدیران شرکت های مختلف برای افزایش بازدهی کارکنان و نیز به دست آوردن سود بیشتر از راه های تبلیغاتی استفاده می کنند. یکی از رایج ترین این راه ها، استفاده از هدایای تبلیغاتی می باشد.

البته مدیران شرکت ها، این هدایا را برای افراد مختلفی در نظر می گیرند. برخی از این هدایا را برای تشویق کارمندان خود به کار می برند. این امر باعث می شود تا کارمندان نسبت به مدیر و برند شرکت خود احساس رضایت بیشتری داشته باشند. از طرف دیگربسیاری از مدیران برای افزایش سودآوری و ارتباط با شرکت های بزرگ هدایایی لوکس را برای مدیران هم سطح یا بالاتر از خود در نظر می گیرند. گاهی اوقات مدیران شرکت ها برای افزایش میزان فروش محصولات خود هدایای مختلفی را برای مشتریان خود در نظر می گیرند.


در زمان تهیه هدیه تبلیغاتی باید به نکاتی توجه کرد. برای مثال مدیران برای افرادی هم سطح و هم رده خود از هدایای تبلیغاتی لوکس استفاده می کنند. آنها این هدایا را در مناسبت های مختلف مانند آغاز سال نو، به مدیران شرکت های دیگر می دهند. این هدایا تاثیر زیادی بر روابط شرکت ها می گذارد و در برخی موارد باعث می شود تا قراردادهای تجاری سودآوری بین شرکت ها بسته شود. البته مدیران شرکت ها بهتر است، این هدایا را با توجه به سلیقه و نوع کسب و کار افراد تهیه کنند.
معمولا هدایایی که برای کارمندان شرکت در نظر گرفته می شوند، از دسته هدایای لوکس نمی باشند. این هدایا به منظور جلب رضایت کارکنان و تقویت روحیه آنها در نظر گرفته می شود.

انواع هدایای تبلیغاتی :


- هدایای لوکس برای مدیران شرکت های دیگر ( ست چرم، وسایل دیجیتال، کتاب های نفیس، خودنویس با طراحی خاص، تابلو فرش و ...)
- هدایای تبلیغاتی برای کارکنان ( لیوان، خودکار، کیف با برند شرکت )
- هدایای تبلیغاتی برای مشتریان ( خودکار، تقویم، سررسید و ...)

ویژگی های هدیه تبلیغاتی :


- وزن کمی داشته باشند و حمل و نقل آن آسان باشد.
- برند شرکت به صورت واضح بر روی آنها ثبت شده باشد.
- هدیه تبلیغاتی با توجه به نوع کسب و کار تهیه شده باشد.
- این هدایا دارای ماندگاری بالایی باشند.
- هدیه ای را انتخاب کنید که برای افراد مفید و کاربردی باشد.
- دریافت هدیه ای که از ایده های خلاقانه در ساخت آن استفاده شده، حس خوبی به افراد می دهد.